субота, 22. фебруар 2014.

ПРИЧАШЕ СТАРАЦ КЛЕОПА

"Када сам био у Јашиу ради операције, требало је да ми направе урографију на бубрезима. Бјеше Велики пост. Урадили су ми једну анализу, и није успјела. Затим је дошла нека лекарка и рекла ми: - Оче, да би успела урографија на бубрегу, треба да поједеш три јајета!
-   Чујеш ли, госпођо. Да ми даш златне планине од Николине до Копоза, нећу ти појести три јајета у Великом посту!
-   Ето, због тога долазите у болницу, и због тога умирете!
-   И шта ако будем умро? Умире ли краљ? Умире и старачки трулеж! Шта? Зар само ја умирем? Зар не умире цели свет?
-   И зашто не једеш јаја?
-   Ја не вјерујем у јаја!
-   А у шта верујеш?
- Ја вјерујем у Оца, у Сина и у Духа Светог! Отишла је и рекла директору болнице.
- Има тамо неки калуђер који неће да једе јаја ради анализе!
Али директор ме познаваше, и каже лекарки: - Па знаш ли ти ко је тај калуђер? То је старац Клеопа! Он је провео скоро десет година у пустињаштву с једним кромпиром на дан и нешто траве...
Када је она то чула, дошла је к мени у салон са посном храном коју је сама зготивила, тражила је опроштај и затим сам поново ишао на анализу. И направили су ми ону урографију; без јаја. Када су дошли са снимком, рекли су ми: - Гледај, оче, како је лепо испало!
- Госпођо, је ли испало без три јајета?
Сви се смејаху. Леви бубрег се видио отечен, а десни нормално.
-   Видите ли да је испало без јаја?
-   Оче, опростите нам! Овако нешто нисмо виели од када смо овде!
На изласку, вратар болнице ми је рекао: - Свети оче Клеопа, да сте још мало седели у болници, ја бих завршио кућу с оним што примах од посјетилаца који су долазили к вама!"

Нема коментара:

Постави коментар